SIF´s generalforsamling (GF)

tirsdag den 7. marts 2023

Tidligere forstyrrede Coronaen afviklingen af GF. Denne gang røg lyset i gymnastiksalen så GF blev afviklet i spinninglokalet i stedet efter at Ole og Martin hurtigt klargjorde lokalet til at kunne rumme GF. På trods af snevejret var vi som sædvanligt i størrelsesorden 30-40 medlemmer tilstede. Du kan inden længe finde et udførligt referat på hjemmesiden, men her får du lige fakta i koncentreret form.
  1. Valg af dirigent: Ole Larsen foreslået og valg

SAM_2412.jpeg
  2. Formandens (Bue Kjems) beretning: Se den udførlige beretning som ovenfor beskrevet, men her fremhæves at Henning Balslev Clausen (formand for senior i SIF) blev Årets Siffer, rigtig mange 25 jubilarer, færre 50 og 70 års og hele tre 75 års jubilarer, Peter Dalkier, Bo Cramer Johnsen og Ole Larsen. Tillykke, også med to sølvnåle til henholdsvis Trine Andersson og Peter Bjerregaard for lang og god indsats i badminton og fodbold. Bue berettede om gode fremskridt på halprojektet i forhold til naboerne og at søgning af finansiering er gået i gang.

3. Godkendelse af det reviderede regnskab, samt fremlæggelse af budget. Claus Buhl fik godkendt regnskabet og budgettets hovedtal.

4. Behandling af indkomne forslag. Der forelå ingen forslag til behandling.

5. Meddelelser om, hvilke medlemmer i de respektive afdelinger, der er valgt til bestyrelsen. Badminton: Henrik Parkhøj. Fodbold: Jakob Grandahl. Skydning: Christian Nervig. Tennis: Janne Rützou.

6. Valg af formand. Bue Kjems blev genvalgt.

7. Valg af næstformand. Lars Balling var ikke på valg.

8. Valg af kasserer. Claus Buhl var ikke på valg.

9. Valg af bestyrelsesmedlem. Lisbet Elkjær blev genvalgt.

10. Valg af 2 revisorer samt en suppleant. Carsten P.V. Larsen og Jesper Skov og Emil Menke (suppleant) blev valgt.

11. Eventuelt. Intet til debat. Bue takkede medlemmerne for fremmødet, bestyrelses-kollegerne og personalet for indsatsen samt Ole for ledelsen af GF.

Ole Larsen 8/3/2023
Vi takker vore sponsorer